Ship to Gaza Sweden - Medlemsportal

Varför kan jag inte logga in?

Om du försöker logga in (eller begära ett nytt lösenord) och systemet svarar dig att det inte kunde hitta någon användare med den angivna e-mailadressen så kommer du inte kunna logga in.

Mest sannolikt beror det på att du aldrig har registrerat ditt medlemskap, och betalat avgiften, via hemsidan. Den digitala medlemsportalen syftar till att Du som medlem ska kunna hålla dina personuppgifter aktuella - samt på ett enkelt och smidigt sätt kunna betala medlemsavgiften med bankkort eller via PayPal-konto.

För att bli medlem i föreningen kan man givetvis också betala in pengar på föreningens PostGiro-konto - men då kommer du inte kunna logga in på medlemsportalen.

Systemet säger att jag inte har betalat medlemsavgiften!?

Om systemet, när du försöker logga in, säger att du ännu inte har betalat medlemsavgiften så beror det på att betalningen ej är genomförd. Med betalning menas i det här sammanhanget en transaktion från medlemsportalen (över PayPal). Du kan med andra ord inte betala in pengar på Ship to Gazas PostGiro och förvänta dig att inloggningen ska fungera.

För att betala behöver du klicka på den länk som skickats till dig i samband med registreringen. Du kommer då till en sida som beskriver hur betalningen går till. När allt är klart kommer ditt konto att automatiskt aktiveras.

Tillbaka till förstasidan

En del av Ship to Gaza Sverige.